nedelja, 14. januar 2018

8. Del OBILJE spoznanja





Povezala sem se s sodelavko, ki ni verjela v posmrtno življenje, dokler ji ni umrl zelo dober prijatelj. Prišla je do mene in podelila z menoj izkušnjo, da se ji prikazuje prijatelj ter samo stoji pred njo in jo gleda. Zanimalo jo je, kaj želi od nje. Svetovala sem ji, kaj naj naredi in kako naj se poslovi od njega. Umrl je nenadne smrti in se nista imela časa poslovit ter ubesediti nedorečene stvari. Po tem ji je bilo lažje. Z menoj je nato delila tudi izkušnje glede otrok, ki so umrli v njeni oskrbi. Tudi druge sodelavke so imele podobne izkušnje, da so se prišli otroci poslovit od njih, v zahvalo za njihovo skrb. Toliko ljubezni predajajo umirajočim otrokom. Kakšna radost in hvaležnost me prevzemata ob tem spoznanju.

♡ Ko je sodelavka zbolela, je njena bolezen hitro napredovala. Ko sem jo gledala s čustvene strani, mi je bilo zelo težko, v prsih me je tiščalo, bilo mi je tako zelo žal ....

Verjela sem v njeno ozdravitev. Tudi Jezus je zdravil z močjo čiste vere. Šla sem k njej kot energetska terapevtka in prijateljica. Ob strani sem pustila vsa svoja čustva in občutke. Popeljala sem jo v čudovito meditacijo. Ko sva končali, mi je povedala, da je videla angele in da občuti mir.

♡ Zadnji večer me pokliče njena družina, da se želi posloviti. Ko sem prišla, je bila še pri zavesti in je še lahko malo govorila.

♡ Prosila sem jo naj otrokoma pove, da ju ima rada, ker jimma bo to veliko pomenilo v nadaljnjem življenju. Začutila sem, da komaj čaka, da prestopi. Vedela je, da se približuje  konec. Ponoči sem bila v mislih z njo.

Naslednje dopoldne sem znova prišla, njeni domači so odšli ven. Vstopim tiho ....  sedim  in se popolnoma umirim .... povežem se s srcem .... pogleda me .... ne more več govorit .... nato se obrne navznoter in izgubi med svetovoma ....

Ko jo gledam in zraven molim, me nenadoma preplavijo vsi najini spomini in solze mi začnejo teči po licih ... Nežno se je dotaknem .... in zmotim njen proces prehajanja .... odmaknem se in takoj spustim svoja čustva, občutke, najin film ....

♡ Zaprem oči in v mislih prosim Jezusa, angele in njeno skupino duš, da ji pomagajo mirno in z ljubeznijo čez ...

 Pravijo, da gre duša oz. zavest iz telesa skozi kronsko čakro, kjer smo povezani s srebrno nitjo. Jaz imam drugačno izkušnjo.






SE NADALJUJE ...

Nataša Eršte ✪  

Link slik:
- https://www.google.si/search?q=4ff09233293faadbd59a58beb5bedc01--angel-halo-angel-wing&tbm=isch&source=iu&ictx=1&fir=IYoZrQwCFuUjwM%253A%252C3Bw-bLipogL52M%252C_&usg=__BH0PuRWHl0yj32rckyDled2yq-8%3D&sa=X&ved=0ahUKEwj-3oCGu-TYAhXE_aQKHVA9BmIQ9QEILTAC#imgrc=IYoZrQwCFuUjwM:
- telo-dusa-foto-ilykecom-1442934010-746511_660x388

Ni komentarjev:

Objavite komentar