torek, 23. januar 2018

17. Del OBILJE zaupanja








  Danes bom pisala o zaupanju, naj bo vse izrečeno in narejeno v tostranstvu, v tem življenju, zato smo tukaj.

V otroštvu pridobimo varnost in zaupanje vase od očeta. Zavejmo se, da je oče bil in je samo človek, ki ima svoje pozitivne in negativne vidike. Delal je tako kot je znal in vedel. Če bi znal drugače, bi sigurno to naredil. Oglejmo si svoj film otroštva z lahkoto in ljubeče. Sprejmimo vse kar se nam prikaže in potegnimo ven rdečo nit. Odpustimo očetu, materi in sebi ter vsem ostalim.

♥ Ko sem prebrala zapis o razočaranju, ki ga imamo o ljudeh, sem začutila, da to delim z vami in pišem o tem. Kako se radi pritožujemo nad ljudmi in s prstom kažemo na njih, ta mi je naredil in je kriv za to, ta mi je naredil in je kriv za ono ... Kako je lažje kriviti druge ljudi, da so krivi za naša razočaranja in ostale občutke ter ostati in biti v vlogi žrtve. Ni lahko odstraniti te iluzije; lažje vidimo lepoto v drugih in lepe stvari, se pravi pozitivni vidik in se s tem istovetimo ter to sprejmemo kot našo zrcalno sliko, kot pa negativni vidik. Pri negativnem vidiku so prisotne zraven besede "ampak to ni moje, jaz nisem takšen"... 

Zanimivo je to, da krivimo druge ljudi za svoja čustva, dogodke, stvari; namesto, da bi sprejeli odgovornost za svoje misli, občutke, dejanja in bi se ustavili, začutili svojo notranjost in se vprašali: "Kaj čutim? Zakaj tako čutim? Kje sem sam takšen? Na katerem področju?" ter si odgovorili na ta vprašanja, da bi prišli do svojega bistva. Saj se naša notranjost zrcali v našo zunanjost.  

 Res je, da se spet dotaknemo svoje bolečine, ki jo je potrebno sprejeti, ji dati veljavo in jo objeti kot majhnega otroka. Samo tako, se bo sprostila ujeta energija naših potlačenih čustev; ki se je aktivirala neodvisno od naše zavesti, torej iz naše podzavesti. Tukaj bodimo nežni in ljubeči do sebe. 

Potrebno je imeti zaupanje v notranjo moč, v naš višji jaz, da to lahko razrešimo ker nam koristi v naše najvišje dobro. Še en kamenček v mozaiku smo razrešili. Pohvalimo se. Tudi to je obilje in ljubezen do sebe.


Pošiljam vam Blagoslove Angelov


SE NADALJUJE ...

Nataša Eršte



Link slike:
- https://www.pinterest.com/pin/411657222160990686/

Ni komentarjev:

Objavite komentar