četrtek, 18. januar 2018

12. Del OBILJE izkušenj



Sama sem tudi doživela podobno izkušnjo bližnje smrti, v kateri se mi je razjasnilo, kaj je najpomembnejše v življenju, da je življenje Sveto in neponovljivo ter občutila brezpogojno ljubezen, mir, radost ... 

V tistem obdobju, mi je bilo nekako vseeno za večino stvari, samopodobo sem imela nizko, nisem se cenila, nisem se znala sprejeti takšno kot sem, kaj šele, da bi se imela rada. Ta globoka ranjenost pa je v trenutku zavedanja in notranjega  fokusa izginila. Nadomestila jo je čista ljubezen in radost, povezanost kot, da bi padla v svojo notranjost ali pa se stopila z njo. Bila sem zunaj in znotraj hkrati. Lahko sem gledala svojo kri kako teče po žilah, bilo je vse tako lahkotno, vse mi je bilo jasno, razodeto ... istočasno pa sem pila kavo s prijateljico in ji to razlagala. Bilo mi je tako zabavno. 

To je trajalo nekaj časa, bila sem v stanju blaženosti, celo pogovarjala sem se lahko s svojim pokojnim očetom in mu odpustila, da je kar tako odšel. 

Vse je bilo tako popolno, da mi je postalo že dolgočasno ... in to me je vrglo ven. Te moje misli: "Kaj naj pa zdaj delam?" ... To delovanje, preveč misli, čustev s katerimi sem se stopila ... 

Ostala pa je izkušnja zavedanja ... h kateri me je leta in leta vodilo moje srce, moja duša, moje hrepenenje ... Toliko balasta sem si po nepotrebnem navlekla in vse to sedaj spuščam, spreminjam in brišem, ostane naj samo ljubezen, radost in svetloba.

Temu sama rečem, da se me je dotaknila Božja milost. Neizmerno sem hvaležna za vse izkušnje, ki sem ji doživela, saj brez njih danes ne bi bila to kar sem.






SE NADALJUJE ...

Nataša Eršte 



Vir slik:
-https://www.google.si/search?q=angeles+de+luz&tbm=isch&tbs=simg:CAQSlgEJ2y6BrdACuM4aigELEKjU2AQaBAgVCAsMCxCwjKcIGmEKXwgDEieXCZYJvQ-UCSKJBpUJogvGC4gL2yidN9woziHgKMAohiO_1KNkohyMaMKZakc-L916BPOEjnCojuq0HUEN3NejMkGtFUtsFlq3Xrq4Ay8o53mTwxHd1OxaxEiAEDAsQjq7-CBoKCggIARIEvSDefww&sa=X&ved=0ahUKEwior5uij4rZAhXDmLQKHZYSC5AQwg4IJCgA&biw=1366&bih=662#imgrc=fsPCQObaQT8aZM:
-https://www.google.si/search?tbs=sbi:AMhZZiu4mf9dFFEpAbUaNk8Owml-7ljkg4BAVaFFHzXoPsx5NlLMYD-zSiariV3vsTiEctiSGJr3jd6EHE9AC0wAYAFL7jt5AYicFDjE1o-yb0-BfXoj1J-bQVVpbfbK2ZWvZuHg9EOScLkXxf_1mflo-0pPKipDImmYW141MFMldB8Mj6khLOKPNR-xKJTxP5Jq1mHy2cGWwfkKRzRnMgNDnCMwylhATkru3CKUvKSpyPvGkFzNmay30Jd95QDAFJra0McQ2e1elLISKCi-SkPIsde6WHGdSTeET82g5u0elX01v3RpeU-sEJ3p6qu90ZWzHc6yX3BL3ehCbpVzCpqQwPaf5tfumtA

Ni komentarjev:

Objavite komentar