četrtek, 11. januar 2018

5. Del Obilje lahkotnosti





♡ Še danes ne vem, od kod sem vzela moč in se soočila s strahovi.

♡ Kot otroku mi ni nihče verjel, da vidim umrle. Sama nisem vedela kaj naj s temi videnji in kako naj se z vsem soočim?

♡ Bilo me je tako strah, da sem se tresla po celem telesu, v um pa so mi prihajale misli in najrajši bi se kam skrila ali nekam pobegnila. Pa ni bilo kam.

♡ V puberteti sem se veliko ukvarjala sama s seboj, predvsem glede svoje samopodobe, ki je bila zelo nizka. Vzgojena sem bila s trdo roko, brez razlag, bolj z udarci. Povečal se je moj upor do avtoritete, stvari ... Takrat sem zaprla svoj kanal za umrle. Pomagal pa je tudi alkohol. Kljub temu sem videla in zaznala meglice in migetanje energij okoli ljudi.

 Vse se je ponovno aktiviralo, ko mi je pri šestnajstih letih in pol umrl oče. Najbolj sem se bala soočenja, videti njegovo mrtvo telo ... V meni se je mešal občutek, ko je bil živ, ko me je imel rad in kako bo sedaj, ko je umrl. Ko njegovo telo nima več življenja v sebi ... Ali bom sploh imela moč, ga pogledati in se posloviti od njega? ...

♡ Počutila sem sem se tako sama in osamljena. Kot, da sem sama na svetu. Mama je imela mene in sestro, sestra je imela fanta, jaz pa nikogar, ki bi me razumel in sprejel takšno kot sem. Bolečina je bila nepopisna ....

♡ Ponoči, ko sem spala, me je nekaj zbudilo ... Pred menoj je stal oče v beli pižami in se mi smejal (ko je bil še živ, je imel navado prestrašiti me tako, da je stal v pižami med vrati moje sobe v temi in se smejal saj mu je bilo to tako smešno, meni pa ne). 

♡ Danes vem, da se je prišel poslovit od mene, takrat tega nisem dojela. In še ta knjiga Življenje po življenju, ki sem jo brala. Ko se ti odpre zavest in si zgoraj in spodaj hkrati.  Takrat to nisem vedela; skoraj sem zblaznela. Očetova smrt me je tako pretresla ..., čutila sem močno bolečino, izgubo, praznino ....

♡ Življenje pa teče dalje .... potrebno je bilo iti v šolo .... s časoma se nekako da ... nikoli ne pozabiš .... bolečina se omili .... spremeniš zorni kot, ko greš čez vse faze ...


SE NADALJUJE ...

Nataša Eršte


Link slike:
https://www.google.si/search?biw=1366&bih=613&tbm=isch&sa=1&ei=fSpfWsKzEcmx0gWn0oiIDQ&q=angels+of+healing&oq=angels+of+healing&gs_l=psy-ab.3...1514.2121.0.2500.0.0.0.0.0.0.0.0..0.0....0...1c.1.64.psy-ab..0.0.0....0.NUVS8Xd_8b8#imgdii=6TMsra8ycfUaWM:&imgrc=lDoBYaHdGisvrM:


Ni komentarjev:

Objavite komentar