torek, 9. januar 2018

3. Del OBILJE videnja duš



Začelo me je stiskati v prsih in po licih so mi začele teči solze ... Tako dokončno je bilo vse skupaj ... Naenkrat vidim sebe od zgoraj navzdol ..., gledam se kako mi je hudo ... in istočasno gledam očeta ... Enostavno nisem vedela kaj je resnično.

Zvečer sem utrujena in zabuhla od joka zaspala. Nekaj me prebudi ..., odprem oči ... in pred menoj stoji oče in se mi smehlja ... Zelo sem se prestrašila in zakričim ... Prebudila sem tudi mamo, ki me je prišla pomirit ... Rekla mi je, da sem samo sanjala in da oče ni mogel priti, ker je umrl in da ga ni več.


Dolgo časa sem potrebovala, da sem dojela, da se je prišel poslovit od mene. Spraševala sem se, zakaj se je poslovil samo od mene? Zakaj ne od mame, sestre, sorodnikov ...

Po letih raziskovanj, prebiranja tovrstne literature, študija in raznovrstnih izobraževanj sem spoznala: 

- da sva bila čustveno najbolj povezana

- s časoma sem si priznala in sprejela svojo drugačnost dar videnja energij, zdravljenja in duš pokojnikov ...

Za vse to se je bilo potrebno soočiti z raznovrstnimi strahovi.

Strah pred trupli, smrtjo, umiranjem...





SE NADALJUJE ...   
     
Nataša Eršte  



Link  slik:
- https://www.google.si/search?q=du%C5%A1a+se+lo%C4%8Di+od+telesa&tbm=isch&tbs=rimg:CYUQYPicc-ohIjivysqxgYOu12nhXdLflIGRTXicnvwhVObIfUeDj6dPoowNkdXkHudCo73TEZYy6Odb1QP6Popb4ioSCa_1KyrGBg67XEdYUhWtP3c0eKhIJaeFd0t-UgZERkrA6DHPv6loqEglNeJye_1CFU5hGtagWJdxb11ioSCch9R4OPp0-iEZEIZJcDAyWhKhIJjA2R1eQe50IRN0sfi-jf9mkqEgmjvdMRljLo5xFXq2z1p3HlZSoSCVvVA_1o-ilviEcD2i8H9eIqy&tbo=u&sa=X&ved=0ahUKEwiHruHm7N7YAhUCKVAKHZJdCtcQ9C8IHw&biw=1366&bih=613&dpr=1#imgrc=o73TEZYy6OcPeM:

-http://informer.rs/magazin/zanimljivosti/231809/fotovideo-slikao-sam-momenat-kad-dusa-napusta-telo-tvrdi-ruski-naucnik

Ni komentarjev:

Objavite komentar