petek, 19. januar 2018

13. Del OBILJE sprejemanja sebe, takšne kakršni smo




 Najhujše izdajstvo v življenju je, ko izdamo sami sebe. Zakaj? Zato ker drugim lažje odpustimo kot sebi. 


To sem dojela, ob odpiranju vaših prošenj za prijateljstvo na FB strani, drage duše. Ko sem si ogledovala profile me je prešinilo: "O moj Bog! Vse se vidi na slikah oz. na "ne" slikah." Kdo ste, kaj počnete, kakšna je vaša energija ..


♥ Kako lahko človek, tako zanika samega sebe, da si ne upa dati svoje slike na profil? Ali pa to, da pretirava in se pretirano razkazuje in slači? Kaj je za vsem tem? Kakšno razmišljanje, strahovi, zanikanja ... 

Vsi smo na istem čolnu, da se prebudimo. Da prepoznamo svoje strahove, jezo, bolečino, zanikanja, da to sprejmemo in pozdravimo. 

♥ Tudi sama si občasno nadenem zanko strahu. Tako se mi je zgodilo pri menjavi bloga. Nisem tehnični tip, samo če je nujno potrebno. Pomagala mi je hči (za kar sem ji izredno hvaležna), želela mi je nekaj dopovedati, vendar je nisem slišala. Ker je bil strah pred tem, da to ne znam močnejši ... V tistem trenutku sem dovolila strahu, da se je stopil z menoj. Nisem je bila sposobna slišati, niti razumeti kaj mi govori. Počutila sem se kot majhen, nebogljen otrok, ki je zlezel vase. Namesto, da bi občutke sprejela in spregovorila z njo o njih ali stopila korak stran od njih; so me popolnoma prevzeli in prebudil se je  moj ego ... konflikt je bil neizbežen ... Hči je to razumela kot, da je nočem poslušati ....

 Naučila sem se, da ni nikoli dovolj izražanja ljubezni do sebe saj se prehitro stopimo s čustvi in občutki. Strah, jeza, žalost ... nam hitro zameglijo vse čute in nismo sposobno sprejemati nove informacije, kaj šele širiti ljubezen, radost, mir ...



Kako pravzaprav spoštovati in sprejeti sebe takšne kakršni smo?  


  • S tem ko poslušaš svoje telo, ko ti govori, kdaj je lačno, žejno in kdaj želi odvajati.
  • Ko zadovoljiš osnovne življenjske potrebe. 
  • Ljubezen do sebe ni samo negovanje svoje zunanjosti, ampak tudi svoje notranjosti; zavedanje in sprejemanje vseh vrst občutkov  ... 
  • Znati reči "NE" ko je to potrebno.
  • Postaviti meje na ljubeč način. 
  • Dajati sebi vse, kar smo kadarkoli pričakovali od drugih ...


♥ Ker če na bomo to razrešili v tostranstvu, bomo s seboj odnesli v onostranstvo in se ponovno učili iste stvari, saj vse ostane v naši zavesti.




SE NADALJUJE ...

Nataša Eršte





Vir slike:
https://www.google.si/search?biw=1366&bih=613&tbm=isch&sa=1&ei=wk5fWsy3CMP6kwXk-qT4AQ&q=angels+of+love&oq=angels+of+love&gs_l=psy-ab.3...5572.8052.0.8488.0.0.0.0.0.0.0.0..0.0....0...1c.1.64.psy-ab..0.0.0....0.LbcFc_MA1iI#imgrc=k54qvSMEn-4EyM:

Ni komentarjev:

Objavite komentar