nedelja, 7. januar 2018

1. Del OBILJE preobrazbe


Pogled otroka iz tostranstva v onostrastvo



1. Del OBILJE preobrazbe

Občutki, da lahko delim dolgoletne izkušnje o tostranstvu (umiranje in smrt) ter o onostranstvu (prehod iz fizičnega telesa v svetlobno oz. energetsko telo) me navdajajo z radostjo in ljubeznijo, saj je za mano dooolgo obdobje strahu in bolečine. 

V otroški glavi sem dojela, da ko umreš še zdaleč to ni konec. "Zakopljejo te v zemljo in to je to ali kaj?" se mi je porajalo vprašanje. In naslednje "Zakaj smo se potem sploh rodili? Da bi umrli, ali kaj?" Tukaj ni logike, se mi je zdelo. Enostavno je bilo to skregano z mojim celotnim sistemom čutenja, razmišljanja in poglobljenega videnja.

Enostavno sem vedela, da obstaja nekaj več. Takrat nisem vedela, da je energija neuničljiva in da prehaja iz ene oblike v drugo. Potem pa se mi je skozi veliko izkušenj smrti in umiranj odstranila tančica. 

Ko sem bila še otrok, so se od pokojnika poslovili tako, da je ležal na "parah". Ljudje so prihajali in celo noč sedeli ob njemu in se pogovarjali o pokojniku. Otroci pa smo se igrali in tekali sem in tja.

Doživljanje se je začelo po smrti moje stare mame. Ležala je na "parah" in vsakokrat,  ko sem jo pogledala se mi je zdelo, da spi. Bila pa je samo bolj voščena in bleda. Ker pa smo bili otroci preglasni, je teta zagrozila, da nas bo stara mama odpeljala, če ne bomo pridni. Takrat se me to še ni dotaknilo. Dostikrat sem jo pogledala, če se bo morda vstala. Ona pa nič, samo ležala je in izgledalo je kot, da spi. Včasih ji je roka zdrsnila dol, ko je kdo po nesreči udaril ob mizo oz. "pare". Takrat sem se malo prestrašila, da res ne bo vstala in da ne bo huda na nas oz. da me ne bi slučajno kam odpeljala. 

Zvečer, ko sem šla spat pa se je začelo. Predem sem zaspala, sem imela močan občutek, da je nekdo oz. nekaj prisotno. Zgrabil me je močan strah. Kaj če mi bo kdo kaj naredil oz. kaj če je res, da me bo stara mama kam odpeljala ... 

In ko sem končno zaspala me nekaj prebudi. Odprem oči ... pogledam ... in pred menoj stoji stara mama ... 

Najprej sem od strahu otrpnila in skoraj zlezla v steno ... 

Nato pa z vso močjo začela kričati ...




SE NADALJUJE ...

Nataša Eršte   


Vir slik:
-https://www.google.si/search?q=light+effect+wings&tbm=isch&tbs=rimg:CWHcbP9_1xhAzIjiNxx8fec3XpY_1KW3vLGd_1FugXHjTb5UvKAeGc1eLB26F6lmbocPn234qaxm5E_10fRQeIRPSjJf1yoSCY3HHx95zdelEcmRvXrAfsxGKhIJj8pbe8sZ38URWhzR9ipQZjcqEgm6BceNNvlS8hHvCOq6YpkKQCoSCYB4ZzV4sHboETm-2t2XUu-3KhIJXqWZuhw-fbcRMU2NYa3xLXIqEgniprGbkT_1R9BGGRoqrYVDidSoSCVB4hE9KMl_1XETaUKYfIatOF&tbo=u&sa=X&ved=0ahUKEwi6jLDw1u3YAhVMPFAKHaQ3A10Q9C8IHw&biw=1366&bih=613&dpr=1#imgrc=Ydxs_3_GEDNj1M:
-https://www.google.si/search?q=Ete-erazum-mahacac-mard-eq-tesnum&source=lnms&tbm=isch&sa=X&ved=0ahUKEwjl1O_Xl-vYAhULLVAKHUKJCKoQ_AUICigB&biw=1366&bih=662


Ni komentarjev:

Objavite komentar