torek, 27. februar 2018

OBILJE PREDAVANJE sprejemanje svoje ženskosti




Ljube ženske duše! 

Vabim vas na predavanje o Sprejemanju svoje ženskosti, kjer bomo govorile bomo o svoji ženskosti, kako jo izraziti, kako si dovoliti biti ženska, kje in kako najti stik s svojo žensko energijo, kje smo jo izgubile oz. so nam jo zatrli ... in imele meditacijo, v kateri se bomo povezale s svojo svetostjo ženske.


Toplo vabljene!

Obvezne prijave do 11. 03. 2018 na: medijtoinono@gmail.com




O meni: 

Moj namen bloga, predavanj in delavnic je osveščati sorodne dušice o obilju soočanja s strahom pred biti to kar smo, pred življenjem in smrtjo ter pred prehodom na drug nivo obstajanja.

 Po poklicu sem dipl. medicinska sestra. Izkušnje z umirajočimi sem pridobila v patronažni službi, Slov. društvu hospic in Enoti otroške intenzivne terapije. 

 Po duši pa sem alternativka. Izkušnje z energijami in dušami iz onostranstva sem pridobila že kot otrok, kasneje pa sem jih pridobivala kot mojstrica Reik-ja, pri Biorgonomiji - zdravljenje s komplementarno energijo in odstranjevanje elementalov, nesrečnih energij in priveskov, urokov, črne magije ..., PEH - plejadansko energetsko zdravljenje, obiskovala sem Duhovno univerzo smer paraktikum intuicije, Akademijo za psihosintezo,  raziskovala sem razlike med moškimi in ženskami energijami, razmišljanjem, umskimi koncepti, vodila meditacije ..

 Začutila sem, da je pomembno, da si univerzalno znanje in izkušnje podelimo med seboj. Tako lahko hitreje vsi hitreje napredujemo v najboljšo verzijo samega sebe in božansko zavest.


Nataša Eršte  


Vir slike:
-https://www.google.si/search?q=luz+de+tu+corazon&source=lnms&tbm=isch&sa=X&ved=0ahUKEwiCzYzvh8bZAhXEI1AKHVFPAuQQ_AUICigB&biw=1366&bih=662#imgrc=O9Fo4YTO8agnVM:





Ni komentarjev:

Objavite komentar