petek, 23. februar 2018

OBILJE PREDAVANJE O TO IN ONOSTRANSTVU




Ljube duše!

Vabim vas na predavanje o tostranstvu (umiranje, smrt, strah)  in onostranstvu 
dne 10. 03. 2018 ob 17. uri v seminarski sobi Središče VITALIS, Zalog.

Predavanje je brezplačno.

Obvezne prijave do 08. 03. 2018 na: medijtoinono@gmail.com



Nataša Eršte  



O meni: Po poklicu sem dipl. medicinska sestra. Izkušnje z umirajočimi sem pridobila v patronažni službi, Slov. društvu hospic in Enoti otroške intenzivne terapije. Po duši pa sem alternativka. Izkušnje z energijami in dušami iz onostranstva sem pridobila že kot otrok, kasneje pa sem jih pridobivala kot mojstrica Reik-ja, pri Biorgonomiji - zdravljenje z komplementarno energijo in odstranjevanje elementalov in nesrečnih energij in priveskov, urokov, črne magije ..., obiskovala sem Duhovno univerzo smer paraktikum intuicije, Akademijo za psihosintezo, PEH - plejadansko energetsko zdravljenje, raziskovala sem razlike med moškimi in ženskami energijami, razmišljanjem, koncepti, vodila meditacije ...

Ni komentarjev:

Objavite komentar