sobota, 10. marec 2018

36. OBILJE sanj






Ljube duše!


Prihaja nov dan ... obsijan s hvaležnostjo ... in moja duša se spominja ...

Uresničujejo se pradavne sanje ... sanje, kjer je vse mogoče ... kjer letijo zmaji ... samorogi ... angeli ... vile ... vsa božanska bitja stvarstva ... kjer je vse lahkotno ... pravljično .... obsijano s svetlobo ... z ljubeznijo ... igrivostjo ... otroškostjo ...

 To je kraj, kjer vsi pojejo ... plešejo ... so radostni in razigrani ... Tukaj ni časa ... samo ena večnost ...  Prosto lebdiš  ... samo pomisliš ... si že tam ... tukaj ... zgoraj ... spodaj ... levo ... desno ...
 "Kje si bila celo večnost?" me sprašujejo ... "Ne vem." odgovorim ...  Prepričali so me ... in sem mislila ..., da sem pretežka za letenje ... prenerodna za ples ... da nimam posluha za petje ... da sem rojena brez talentov ... in vse sem jim verjela.

 Sedaj je to preteklost ... prebudila sem se ... iz dooolgega sna ...
Sedaj vem ... z vsem svojim srcem ... s celotnim svojim bitjem ... z vsako celico svojega telesa... sedaj  verjamem ... sedaj zaupam ... Sedaj letim visoko ... plešem lahkotno ... pojem božansko ... sem v VEČNOSTI ...

 Sedaj sijem kot ena od njih ... sedaj sem ljubezen ... sedaj živim svoje SANJE ...

 Začni živeti svoje sanje, danes je nov dan.


Blagoslavljam vas z ljubeznijo



Nataša Eršte  

Vir slike:
-https://www.pinterest.com/pin/596797388094143003/


Ni komentarjev:

Objavite komentar