ponedeljek, 2. april 2018

44. OBILJE združitev z notranjim otrokom



Drage duše!


Dolgo časa je želel priti moj notranji otrok na svobodo. Vlekel me je za roko, cukal za lase, tudi zajokal je ... samo, da bi bil uslišan ... da bi bil viden ... jaz pa sem ga ignorirala ... in mu prigovarjala ...  počakaj ... počakaj ... počakaj ...

 Tako so delali tudi z nami. Niso nam dali veljave, ko smo jo potrebovali ... niso nam zmogli dati ... niti so znali ... niti hoteli ... dati nam ljubezen ... ko smo jo potrebovali ... da bi zrasli ... v močno ... čvrsto  ... sijočo ... vrtnico ... ki se ne zlomi ob vsakem vetru ... dežju ... neurju ...

♥ Dragi moj notranji otrok ... to je za tebe ... 

Povej mi ... vse kar te boli ... vse kar te muči ... vse kar si tiščal ... v sebi ... leta in leta ... ko si bil sam ... in osamljen ... v kletki mojega notranjega telesa ...
  
♥ Žal mi je ... ker ti takrat niso znali ... niso zmogli ... ali niso hoteli povedati, da si vredna ljubezni ... pokazati kakšna je brezpogojno ljubezen... te objeti ... ljubiti ... takšno kot si ...

 Odpusti mi ... ker ti tekom let, ko sem odrasla ... nisem stala ob strani ... odpusti mi ... ker sem te zanikala ... odpusti mi ker sem te zaklenila v kletko ... svoje notranjosti ...  odpusti mi ... ker  te nisem slišala ... niti te nisem želela slišati ... videti ... te objeti ... ti dati veljave ... 

 ODPUSTI MI ... IN SE OSVOBODI ... IZ MOJE NOTRANJE KLETKE ...

ODKLEPAM TI KLETKO ... IN TI DAJEM SVOBODO ... DA LAHKO KONČNO POSTANEVA ENO ...

 Tukaj sem zate ... sem ti na razpolago ... lahko mi zaupaš ... stala ti bom ... od tega trenutka naprej ... vedno ob strani ... te sprejela takšnega kot si ... te ljubila brezpogojno ... se igrala s teboj ... pela s teboj ... plesala s teboj ... jokala s teboj ...

♥ Pridi ... da te objamem ...in stopi se z menoj ... ljubim te ... neskončno ... za vedno ... sedaj sva ENO ...

Ko osvobodiš notranjega otroka in postaneš eno z njim, se začne življenje v katerem skupaj živita, kreirata, ustvarjata, ljubita, izpolnjujeta sanje, želje ...


Blagoslavljam vas z ljubeznijo

Nataša Eršte



Vir slike:
https://www.google.si/search?q=almas+en+el+cielo&tbm=isch&tbs=rimg:CeToHZgYmlx2Ijgrm-Iw0U_1mVNeh0WAHbU1JFKaqIa1pnFbUdPup4VmsgOycD_1lYIqpkOl3ffRWQwQLr1bGiAEcwRyoSCSub4jDRT-ZUEZNb8pVq7n_1CKhIJ16HRYAdtTUkRC_1ku7LgYsIYqEgkUpqohrWmcVhHPUsbOiFidTSoSCdR0-6nhWayAETLY7TTOW_1olKhIJ7JwP-VgiqmQRIcXLF_1hLv2QqEgk6Xd99FZDBAhGkUk6DnzkV5yoSCevVsaIARzBHEeXTF7O1OdxY&tbo=u&sa=X&ved=2ahUKEwj-meKisp3aAhUKGewKHc9xBhsQ9C96BAgAEBs&biw=1366&bih=613&dpr=1#imgrc=Ol3ffRWQwQIwsM:

Ni komentarjev:

Objavite komentar